«Ելք» ստուգատես

Ես Արամն եմ: Հաճախում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Արևմտյան դպրոց, Ավետ Տերտերյանի անվան արվեստի դպրոց և Ա. Նավասարդյանի անվան թիվ 196 դպրոց (կարատեի): «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Արևմտյան դպրոցը ԻՄ դպրոցն է, Ավետ Տերտերյանի անվան արվեստի դպրոցում ես հաճախում եմ դաշնամուրի, իսկ Ա. Նավասարդյանի անվան թիվ 196 դպրոց ես հաճախում եմ կարատեի: Ես շատ եմ սիրում կարդալ և կարդացել եմ շատ գրքեր օրինակ՝ Սեր Ստիվ Ստիվենսոնի Ագաթա Միստերին: Դասարանով շատ ճամփորդում ենք: 2022 թվի փետրվարից հունիս մենք գնացել ենք թատրոն (լավ բեմադրած հեքիաթ էր), Աշտարակ՝ շոկոլադի գործարան (շատ համեղ էր), Գառնի՝ ջրի գործարան (շատ հետաքրքիր էր), Ապարանի ջրամբար՝ Համբարձում նշելու (շատ գեղեցիկ տեսարան էր) և պաղպաղակի գործարան (Շատ հետաքրքիր և համեղ էր):

Ես և իմ դաշնամուրի դասատուն նվագում ենք:

Մայրենիի ժամերին մենք կարդացել ենք շատ տարբեր հեքիաթներ և ոտանավորներ: Օրինակ՝ Ալբերտ Մորավիաի «Երբ մտքերը սառչում են օդում»:

Մաթեմատիկայի ժամերին մենք լուծել ենք շատ խնդիրներ և արել ենք բազմանիշ թվերի բազմապատկում և բաժանում: Կարող եք ծանոթանալ մեր հորինած խնդիրներին:

Շրջակա միջավայրի ժամին մենք ուսուցողական մուլտֆիլմներ ենք դիտում, զրուցում եմք տարբեր թեմաների շուրջ, ծաղիկներ ենք աճեցնում, ճամփորդություններ գնալուց առաջ տվյալ վայրի մասին համացանցից տեղեկություններ ենք հանում, ճամփորդությունների մասին պատումներ ենք գրում և տեսակավորում ենք աղբը:

Рускй отчёт

Меня зовут Арам. Я люблю рисавать. В этом году мы прочитали много текстов. Например: «Футбол». В этом году мы осуществили много проектов. Например: Что я умею. В следущем году я хочу осуществить проект про зверей.

English Report

My name is Aram.

I am nine.

I am a schoolboy.

This year I have learnt many new things.

I can speak about seasons, I know months and weekdays, I can count form one to one thousand.

I can describe me, my friends, my family and my house.

I can tell the exact time.

I know two tense forms: Simple Present and Present Continuous.

Իմ բլոգի բաժինները

Մայրենի-27

Մաթեմատիկա -1

ճամփորդություններ-10

Ռուսերեն— 3

Անգլերեն -5

Ես և շրջակա աշխարհը- 12

Անհատական պլան-2

Հաշվետվություն-2

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով